wtorek, 23 listopada 2010

Regulamin



Regulamin

1. Jeśli nie jesteś pewien , czy chcesz kupić moją biżuterię - NIE SKŁADAJ ZAMÓWIENIA !Oszczędzi mi to czasu i nerwów.

2.Jedyną opcja płatności jest tylko i wyłącznie wplata na konto bankowe . Jeśli nie masz konta bankowego , wystarczy że wypełnisz specjalny druczek na poczcie  . 
NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM !

3. Kolczyki wysyłam listem poleconym priorytetowym  ( 6 zł ) w pn i pt .

4 . Czas realizacji zamowienia to 14 dni roboczych . Przesylki sa wysyłane listem poleconym .

5 . Gdyby z jakiegoś powodu po upłynięciu tego czasu paczka nie dotarła , proszę o kontakt .

6 . W razie uszkodzenia kolczyków w czasie transportu proszę o mail w którym zawarte będzie zdj uszkodzonego towaru .

7 . Wykonuje biżuterię decoupage : kolczyki , wisiorki ,wkrętki , przypinki i pierścionki  TAKŻE NA ZAMÓWIENIE ! Chcesz zamowić ? Zapraszam na gg (34193923) lub maila : cocoksieznaplus@poczta.fm .
Wszelkie pytania dotyczące cen  indywidualnych zamówień  , cen itp zadajemy na formspring.me/cocoksieznaplus .  Nie zaśmiecajcie mi gg takimi pytaniami ; ono służy do zamawiania ;)

8 . Koszt jednej pary moich kolczyków decoupage waha się od 9-10 zł i jest ściśle zależne od ilości i jakości uzytych materialów . UWAGA ! Niskie ceny nie oznaczają niskiej jakości !

Cennik :
Kolczyki decoupage obustronne , z czarnym koralikiem :  9 zł
Wkrętki decoupage :  6 zł
Przypinka decoupage : 7 zł 
Wisiorek / Zawieszka ( bez łańcuszka) : 5zł
Pierścionek decoupage : 6zł
Brelok decoupage : 7zł
Ramka/Kuferek/Bransoletka - cena uzależniona od od rozmiarów zamawianego towaru , ustalana indywidualnie przy składaniu zamówienia .

9 . Jeśli zamawiasz kolczyki lub inną rzecz z własnym zdj , grafikę wysyłasz mi na maila wraz  ze swoimi danymi do wysyłki . Zwrotnie otrzymasz dane do przelewu , oraz , jeśli będziesz chciał/a to rownież komputerowy projekt zamówienia ( UWAGA ! Komputerowy projekt mozliwy tylko i wyłacznie wtedy gdy zamawiasz kolczyki ! ) . Jeśli zaakceptujesz projekt to czekam na wplatę 10 dni . Po tym czasie jeśli nie zaplacisz , anuluję zamówienie . natomiast jesli pieniązki przyjdą , zabieram się za realizację twojego zamówienia . 

10. Możliwy odbiór osobisty na terenie Krakowa po uprzednim ustaleniu miejsca , daty i czasu .

11. Nie odpowiadam na pytania dotyczące jak robię , z czego , gdzie kupuję - to tajemnica zawodowa ;)

12. Jesli nie akceptujesz powyższego regulaminu - NIE ZAMAWIAJ !

 13.W razie jakichkolwiek pytań pisz : cocoksieznaplus@poczta.fm lub formspring.me/cocoksieznaplus .


***




***


Wszelkie prawa do projektów, zdjeć i  opisów sa moją własnością - kopiowanie calości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i wlasności intelektualnejDz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. 3.07 złożyłam zamówienie i zapłaciłam za kolczyki wkrętki z flagą UK, które do dzisiaj do mnie nie dotarły. Zgodnie z regulaminem kontaktuje się po upływie 14 dni roboczych :) moje gg: 11044832

    OdpowiedzUsuń