wtorek, 14 grudnia 2010

prototyp.pl



 
 
Cześć , kochani !
Dzisiaj oficjalnie zostałam przyjęta do prototypa jak twórca ;)
Serdecznie się ciesze za taką szansę , mam nadzieję że wam także spodoba się
moja nowa galeria ;)  .
 .

Obecnie zmagam się z zamówieniami z zeszłego tyg , także nowych zdj na photoblogu jak i nowych notek tutaj spodziewajcie się około 20-22 grudnia :)
 
strona cocoksieznaplus.otwarte24.pl również nie gryzie ;)
 
 
Zamawiamy :
gg --> 13903991
mail --> cocoksieznaplus@poczta.fm

***

POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! ;)
[będzie mi bardzo miło ;) ]

***
Wszelkie prawa do projektów, zdjeć i  opisów sa moją własnością - kopiowanie calości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i wlasności intelektualnejDz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

2 komentarze:

  1. Gratuluję dostania się do "Prototyp'a" ;) Z takimi pracami pewnie nie było żadnego problemu z dostaniem się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej , dziękuję ;) problem jest z innymi galeriami bo 'już mają artystów po takich samych lub podobnych wyrobach ' ;P

    OdpowiedzUsuń