niedziela, 4 marca 2012

Nowy wzór kopert + zamowienia

Uuuh , robi się coraz cieplej ! 
W koncu wiosna idzie !
Nie wiem jak wy , ale ja jestem starasznie ciepłolubna i zabija mnie wszystko co w 
przebywa w atmosferze poniżej zera : )

Na dobre zakończenie dnia w mojej głowie pojawił się nowy pomysł dotyczący wysyłki kolczyków .
Otóż od teraz , koperty w którejw ysyłam wasze zamówienia są SPECJALNE OZNACZONE znaczkiem logo COCOKSIEZNEJPLUS oraz odsyłaczem do facebook'a ! ^^
Mam nadzieję że się podoba ^^



A poniższe cudeńka właśnie w takich kopertkach polecą jutro do właścicieli ^^


Dobrej nocy kochani ^^


1 komentarz:

  1. Witam dało by zrobić pierścionek z Lordem Vader'em ? :) Tylko nie ogrągły a obcięty razem z konturem ? Wystarczy głowa xd. W takiej przestępnej w miarę cenie :)

    Pozdrawiam.
    spooky-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń