środa, 4 lipca 2012

Earrings decoupage I LOVE DUBSTEP


I LOVE DUBSTEP : )

Możliwość wykonania innego napisu , wedle własnych upodobań ,  np I LOVE MY BOYFRIEND .
Możliwość wykonania również wkrętek : )


A ja , po 3 dniach wykonywania nowych projektów i realizacji zamówień , w końcu jutro jadę na relaksacyjne zakupy : )
Wczoraj szalała u mnie burza i grad , ale z moich przezornych względów , powyłączałam wszelakie urządzenia elektryczne i nie mam ani jednego zdjęcia piorunów czy cudownie rozświetlonego na biało nieba . A trzeba  przyznać  , że wyładowania atmosferyczne to jedne z najpiękniejszych ( i najgroźniejszych) cudów natury : )
Cóż , może następnym razem uda mi się cokolwiek uchwycić : )







Chcesz zamówić , spytać ? 

mail : cocoksieznaplus@poczta.fm
gg :  34193923


W razie pytań piszcie śmiało - nie gryzę ! : )


***






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz