środa, 23 lutego 2011

Kolczyki Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej - ZAMOWIENIE SPECJALNE





Juz wcześniej mialam się pochwalić swoim ukonczonym dziełem - 50 par z logiem Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej , ale jakoś zabrakło czasu i chęci więc wstawiam  zdj teraz : )
Duuużo czasu i cierpliwości mi to zajęło ale muszę przynac że warto było ; )
Już za niedlugo na wydziale tym zaroi się od dziewczyn w zółtych kolczykach decoupage autorstwa cocoksieznejplus ; )
W zamówieniu było również jasno określone - 8 par klipsów ; )
Na facebooku dodalam bardziej szczegołowe zdj mojej pracy także zapraszam najpierw do lajkowania a potem do oglądania i komentowania ; )



Mam nadzieję , ze kolczyki sie wam podobają ; )
W najbliższym czasie dodam tutaj jeszcze inne foty tych prac które nie pojawiły się na fejsie,także
dodaj do znajomych żeby byc na bieżąco ; )
+ dziękuję XLEMONLOVELYX za wyróżnienie ; ) :*

POZDRAWIAM : )

***

Zachęcam do klikania 'lubię to' na facebooku ;)
Za niedlugo pojawi się tam zabawa w której będzie można zgarnąc wymarzoną parę kolczyków :D
Zasady juz wkrótce :)


***
[ będzie mi bardzo miło :) ]

**

Galerie z jakimi współpracuję :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz