niedziela, 6 lutego 2011

Wyróżnienia :)


Dziękuję za wyróżnienie Olince85 , Innovatory , Moodelon i koneserceczekolady:)
+ z góry dzięki za wyróżnienie każdej innej osobie jesli jakąś pominęłam:*

Obowiązki, które spoczywają na wyróżnionych:
1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Umieść u siebie logo wyróżnień
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi.
__________________________________________________
A oto lista. Kolejność  nie gra roli. Wszystkie wymienione blogi są tak samo wsapaniałe :)

1. Akhandmade - no po prostu cuuuuda tworzysz :)
2. Ajta - mistrzyni w modelinie 
3. LemonLovely - nic tylko zjeść :)
5. DorotaKalicińska - decoupage :)
6.Innovatory - twoje pomysły oraz sposób wykonania twoich małych cudeniek  z modeliny przebijają wszystko :) 
7 . Olinka85- wszechstronnie piękny handmade :)
8 . Silatrommi - biżu która robi wrażenie :)
9 . MadebyDK - OGROMNY talent i tyle ;)
10 . KoneserkaCzekolady - jak walnie jakąś nowością u siebie to oczu nie można oderwać :) dosłownie


Uszczęśliwia mnie:
- tworzenie decoupage :)
- spotykanie sie z przyjaciółmi :)
- spanie 
- ON przy mnie (szkoda tylko że go jednak nie ma )
- jedzenie :)
-wygłupianie z ludźmi , do których mam zaufanie :)



***

Chcesz kolczyki z własnym bądź ulubionym wzorem ? :)
Zamawiamy :
gg --> 13903991
mail  --> cocoksieznaplus@poczta.fm


***


POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! ;)
[będzie mi bardzo miło ;) ]


***

Galerie z jakimi współpracuję :




6 komentarzy: